02 augusti 2009

löööördag

inlägget under är bilderna från igår kväll!
dagen började med att jag vaknade upp klockan halv12 och kvart i 12 satt både jag å mamma i bilen med matilda och hennes mamma anne, de va nämligen så att jag hade x antal missade samtal på både mobilen och på hemtelefonen av matilda så när jag ringde upp henne fråga hon om jag skulle med på en liten utflykt till vingåker, och tacka ja gjorde jag sen blev även mammi tillfrågad att följa med. Så vi var där hela dagen sen blev de att åka till katrineholm och äta mcdonalds verkligen inget ställa jag vill bo på, varken i vingåker eller katrineholm. Klockan halv sex blev matilda, jag och mam avsläppta här hemma och då blev de brottom med att hinna fixa sig o allt man skulle göra, efter nån halvtimma började de droppa in. Jag, matilda, johanna, stina och sandra började leka dricklekar och de blev en hel del må jag säga! vid halv9 kom mini och adam hit också men redan efter 20 min drog vi till festen hemma hos pontus i bökna. Det tog 10min för dom andra att gå dit medans de tog 30min för mig, stina och matilda undra why?
men väl framme började festandet. och de gick som de gick med allt och alla, haha. Klockan halv6 var de två halv nykra tjejer på vägen och slira för att ta sig hemmåt. Med mycket alkohol och 5 timmars sömn så mår man inte så bra,
så nu ska jag gå och sova. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar