12 juni 2009

nothing gonna change

igår så följde jag med johanna& sandriii och handla tills ikvälll så vart en heldel busssresor, efter handlingen kom min lilla stinisL hit och vi åt hel del sen vart det besök hos johanna och adde där det bjöds på tårta för min lilla johanna fyllde ju år igår:) efter tårtan vart det att promenera in till mig igen efter några timmars väntan kom heimann till oss och hälsade på, och vi hade det lika roligt som alltid. sen hade klockan redan blivit 1 så det blev att promenera hemmåt och durscha osv :)idag blir det att först att gå på stan med sassi och co för att leta present till min andra stina som fyller på söndag men ska firas imorgon så för min del blire party hela helgen lång. efter stan med dom bruttorna blire att träffa stinisss igen fast den här gången är elin med! det blir väl att vara med dom fram till kvällen för ikväll blire att fira johanna med party blir förfest med mat och alkohol där och sen vidare till slagsta, så ser min dag ut nu blire att fixa sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar