03 juni 2009

swish

igår så blev det att jag&elin åkte hem till clarence där även pontus och rasmus var vi kollade på nya wallander filmen sen blev det massage på knutar man hade i ryggen och fyfan vad ont det gör! efter ett tag fick vi ett ryck att vi skulle åka till örebro till pontus sommarstuga långt utåt fan, det gillar vi impulsgrejer! så vi satte oss i bilen åkte och hämta alkohol åkte och hämta sovsaker sen vidare och hämta mer alkohol sen blev det att sätta sig i bilen för att åka vidare till örebro. vi var framme i örebro vid halv12 på kvällen då satte vi på en annan del av köping,. tobbe <3 sen blev det att dricka lite och även mycket snack blev det:) sen vid 3 halv fyra så blev det läggdags fyra styckna i en dubbelsäng trångt men dock inte för mig jag bresa och hade mig. sen på morgonen fick man höra allas gnäll om hur dåligt dom hade sovigt och jag satte på mig hånflinet direkt. på dagen blev det att åka hem vid 12 ungefär så direkt när jag och elin kom hem blev det bacon med några coola nya pommes, fett <3 sen som efterrätt blev det sockerkakssmet, yammie. nu ska vi kila och kolla beck för vi gillar knäck ( gunnvald) lägg märke till rimm meningen. aja tjarrå nu kom p&r

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar