03 maj 2009

and now you're gone, there's like an echo in my head

har lyssnat jätte mycket på robyn idag, hon är nästan bäst. jätte bra texter ialf har hon på sina låtar :)

kom nyss hem från stan med lilla annis, köpte mig en ny jeans kjol så nu är man fan pank! hur ska man kunna överleva med 1050kr per månad det funkar ju inte, studiebidraget borde fan höjas. snart blir det lite grillat som alltid funkar.

kvällen igår vart mycket trevlig och mysig, vart grillad marinerad kyckling med sallad och självklart tzatziki och nån mer vitlöksgrejs, jag gillart.

imorgon är det skolan igen, ursch vad trött jag är på den fast jag har vart i skolan bara i en vecka nu så är jag fan trött på den ändå. men det är ialf lite mer socialt än när man hade praktik, saknar mina små barn.
och lyckoosten själv johanna är just nu i gbg, endel har fan turen.
men nu ska jag kila och tjäna lite pengar som verkligen behövs.


...And I remember every word you said

1 kommentar: