28 maj 2009

och känslan kommer tillbaks

nu sitter jag här hemma och nästan jublar för att vi är nämligen lediga idag också och imorgon ;) lång helg igen dåra, det sitter ju aldrig fel liksom! jag hoppas nu också att min klänning kommer idag eller så kommer den imorgon men ajg hoppas på idag! idag blir det att sola med matilda och imorgon blire också att sola så man blir brun till helgen, i like! nämligen på lördag så ska vi ju fira min älsklings- sassa- bebis som fyller fast det är ju visst ingen bebis ålder utan det är hela 18 år.

var med matilda igår kväll när jag kom hem från västerås och vi hade det lika roligt som vanligt, man tappade även matlusten när hon sätter på opration/ förlossnings pogram och det var nämligen inga vackra syner där inte! fyfan. mat lusten har inet kommit tillbaka än inte. haha

nu blire att dunka old musik, byyyyye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar