20 maj 2009

blondiiii

hohohohoho. idag har det var skola dåra och sen vart det att åka dirren hem till johanna för att träffa elin och johanna själv vi åt toast, assss gottt! senare så åker johanna iväg för att vara alärt och träna så jag och elin gick det långa vägen hem till mig och hon satte igång och slinga mitt hår lite blondare, nu sitter jag här med små blött hår och lyder elins råd att inte föna håret, men vadfan snart tror jag att jag stryker det och går och fönar för har inget tålamod med att vänta på att håret ska behöva torka förens jag får se resultatet! och elin åkte nysss för att äta på grappa gott gott gott! så nu är egentligen meningen att jag ska börja plugga men orkar jag det? NEJ jag gör ju inte. så jag sitter här och nördar data med musik och grejer det är ju mycket roligare. Sen är vi ju lediga imorgn hur skönt som hellst med lång helg, så ikväll blire att vara med clarre, rasmus, jezek och elin får se vad vi hittar på. men nu ska ajg försöka gå och plugga annars skjuter jag väl fram det tills imorgon som jag gjort alla dom andra dagarna, hmm dåligt. heeejrrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar