17 september 2009

elegi

fanfanfan, ja vart ska jag börja?
jo jag berättar nog om dagen igår& idag och skiter i de andra? kanske. igår sov jag hos Lisa von B vi gick och köpte nya ben&jerrys glass och kröp sedan ner i sängen med glassen i handen och vi satte på en film inte vilken film som hellst utan de vart först ringaren i nottredam och sedan blev de bring it on som vi inte ens kolla klart på innan vi somna. jag har blivit en riktigt mjukis, jag grät åt ringaren i nottredam också!!! vad tusan, de blir ju bara värre och värre, jag grät åt en tecknad film. jaja. vi hade de hur braaa som hellst ändå med mycket snack och skratt :) idag hade vi sovmorgon till halv11 och sen håltimma i 4 timmar alltid lika kul..... hoppas nu hör min irroni genom data skärmarna. jaja väl börjat lektionen som var webbdesign så gick de bra, fick en uppgift klar ialf he-he. hela 3 personer var på lektionen kul, märks att man går med oseriösa människor när de gäller webb, cant blame them. ledig imorgon som jag verkligen tycker ska bli sköööönt! sova sova sova. snart blir de idol, skriver kanske senare eller så blir de imorgon.

du har en trogen sak till... jaa vad ska man kalla de?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar