12 september 2009

fredag

igår blev de lite smått party mycket hände och mycket hände inte? vi höll liksom hus in the hood skiftinge you know. vid halv ett så började alla röra sig utåt och de ena och de andra hände men de blev väl bra tillslut eller? ja vad vet jag, jag bryr mig ju inte heller så värst mycket om de heller he-he. När vi kommit en bit ifrån skiftinge så kommer de 3 bilar åkandes och i den ena satt mina hjältar i, de va nämligen jens, clarence och wille hoppa in i bilen och åkte hem till jens för att hämta clarence bil också för de blev så fullt i bilen så wille och clarence hoppade in i den bilen och jag och matilda satt kvar med jens i hans bil...

nu hände de lite tragiska grejer så känsliga?
läs inte!

de var nämligen så att vi kommer åkandes på en raksträcka i 140 km/h och helt plötsligt kommer en katt springades som är livrädd och kollar in mot oss och tror att han/hon ska hinna över vägen innan vi kom, men ICKE så himla fel bedömt! allt gick så fort att vi inte ens hann bromsa så BOOOOOM! katten hann inte över, så den lämnade jorden och åkte till katthimlen, usch fick lite ont i magen efter händelsen, men clarence blev ju ialf glad en katt mindre som han sa, hemsk du är!

men bilfärden fortsatte i clarence bil endast de blev att skjutsa hem matilda till virre virran och sen vidare och droppa av mig i mesta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar