25 september 2009

hehehe

onsdag
de var skola å jag lisa och sassibrassie gick till american för att käka, feeeeeeeta i like.
efter skolan vart de stan med sassa och lisa.

efter ett tag gick jag för att möta upp mat och se hennes extremt snygga nya hårfärg hehe, ne så farligt vare ju inte.... eller. jaja matilda och jag gick för att träna och de gjrode vi så wheeeeei, var 4 månader sen sist= då jag köpte gymkortet men men vi tränade och var duktiga och skaffade fram träningsvärk som faaaan.

efter träningen åkte vi hem till carina för att vara hundvakt igeeen åt kaninen/lammet/ kängrun/ katten de e ju en hund egentligen och de kanske ni förstog från första början när jag skrev hundvakt? jaja puckoförklaring där... alltså på er. 

vi gick till affären för att köpa gott, mat och jag börjar direkt att argumentera om vad vi skulle ha chipsmänniskan säger chips och godismänniskan säger godis of course! de blev ju godis tyyyvär, där förstog ni vem som var vem också. efter handlingen så gick vi tillbaka och börja moffa och jag var ju som sagt inte så pepp på godis så äter inte så mycket sen skriker matilda ut " jag vill inte ha godis jag vill ha chips!!" så vi tog nya steg till affären för att denna gång köpa CHIIIPS MED DIPP, så jävla gott men

de tragiska är ju bara att man inte njuter av chipsen utan jag dampäter tills jag får ont i armen och måste byta arm och sedan när ja får ont i den andra så slutar jag ett tag och under den studen känner jag hur illa jag mår efter all chips som snart är slut, yeye gott vare väl hann ju inte ens känna smaken...

de blev sen att ta 22,15 bussen hem och sooova gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar