12 oktober 2009

18

mycket har hänt nu, när jag har vart borta och vart dålig på att skriva, men här kommer ett litet inlägg nu..

på fredagen så vart de att mysa till max och dissa festandet ännu mer sköönt ju att vakna upp pigg och huvudet icke på sne när släkten kom, varför kom släkten ? jo dom firade mig jag har nämligen gått och fyllt 18 år, nu är de 18 år och 2 dagar sen jag föddes stor flicka nu ju. senare på dagen efter att ha blivit firad av släkten kom flicksen och vi åt taco å starta drickandet vid elva tog vi bussen ner på stna för att starta johannas första krogrunda och den vart lyckad som fan om man får svära faktiskt!
tack för allt!

och igår damm damm damm, jag var lite modig hehe. ni får veta om kanske nån vecka så ha tålamod jag ska väl gå och äta drickyoggi nu som jag levt på sen igår, mymym, synd om mig. jaja jag är ju ialf glad att jag inte har ett dugg ont :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar