22 oktober 2009

torsdag

inga kommentarer till skoldagen, de är för lite och även för mycket på samma gång så jag väljer att låta de vara.. mötte upp världens bästa vän efter webben så blev de att gå och köpa päron till henne och sen vidare med bussen hem till miiiig. bli inte chockade nu men bajs-matilda fick med mig ut på en spriiingrunda, he-he lyckat (y) jag kände mig ialf duktig, extremt duktig om jag ska vara ärlig var väl si så där hundra år sen sist, skulle man kunna tro ialf.. efter rundan så blev de att titta tv där de va inlåst, åhhhhh snygga boys. jag och matilda tycker ju om badboys så de är den perfekta serien/ dokumentären för oss, vi dregla!!!!!!!!

nu har matilda gett sig iväg hemmåt och jag har precis duschat så nu blir de att kolla tv :) och sen förhoppningsvis somna annars hamnar jag väl här igen och de blir en trött johanna imorgon bitti när hon och matilda ska på äventyr, tredjepersons snack blev de nu också jaja hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar