21 oktober 2009

the time of my life

igår vart de att vara hemma från skolan, men inte kunde man sova länge inte utan jag vaknade klockan halv 8, och jag blev sur på mig själv för jag visste vad som väntade mig vilket var TV- SHOP, TV-SHOP och åter igen TV-SHOP jävla skitpogram......
klockan tre vart de att följa med stina på tuna park och kolla vinterjacka och efter mycket letande i ALLA affärer så hittar hon en, tack och lov men sen idag så sa hon att hon ska lämna tillbaka den och leta efter en annan men som tur var vart inte jag offret denna gång utan de blev hennes stackars pojkvän, i feel sad för honom......

idag vart de skola och subway med tjejerna i klassen och nu är jag hemma och har precis kollat klart på nya avsnittet för the hills :):):) i love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar