10 november 2009

jag och johanna.

min allra bästa vän just för att det bara är vi två som går ihop som vi gör. vi har kul även när vi bara ligger i sängen och gör absolut ingenting, finns trygghet och finner aldrig pinsamheter för vi kan prata om allt, skratta åt allt men också gråta åt allt. det är en trygghet att du finns där och alltid stället upp som jag också alltid gör för dig. våran sjuka humor som inte många förstår men skrattar med endå, fast dock åt oss istället. jag har aldrig träffat någon som dig,någon som är så lik mig själv. vi tolkas oftast som lika blonda och det är vi endå ganska nöjda med, fast vi inte är blonda igentligen utan just för vi tolkas som likadana.vi gillar att göra samma saker, gillar samma killar(vårat liv) , dra iväg i sista minuten och se vad som händer, vi lever för stunden. det glädjer mig och få uppleva allt med just dig, jag är lycklig när vi är tillsammans, du får mig alltid att skratta när allt bara rasar.allt pinsamt som händer oss skrattar vi bara åt. jag vill bara stoppa mitt liv och aldrig åldras, bara stanna här. nu när allt är perfekt. såhär vill jag leva. även när vi blir äldre ska vi hålla ihop, även när vi blir osams ska vi hitta våran väg tillbaka. det här är våran ungdom och den upplever vi tillsammans. alla våra minnen som aldrig någonsin kommer suddas ut, dom kommer alltid ligga närmast mitt hjärta.
för inte klarar vi oss utan varandra? skulle vi säkert göra men det skulle vara så jävla synd eftersom vi alltid mår bra av varandra! vi är lika sjuka och bästa vänner, that's it. fast jag tror inte vi klarar oss utan varandra föresten, vi hittar alltid tillbaka och ska alltid göra. vi ska ragga på ålderdomshemmet när vi är 80 bast, hoppas vi får dela rum om våra män har dött. jag älskar dig!


/ matandersson.blogg.se.
- jag säger ju de, vi är bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar