11 november 2009

mmmmm-m-m-m-m

hejhejhejhej, idag har jag vart i skolan och haft åks9 dag. matilda kom och gjorde sällskap hahah " hehehej jag heter matilda ............" haha. synd att ni inte får veta slutet av meningen men men de är väl inget ni dör utav, eller jo aja efter skolan så gick jag, lisa och matilda ner på stan och mötta upp totti eller som lisa sa, andra halvan miii cute. vi åt ialf subway hur gott som hellst har en ny favorit steck and cheese eller ja dock har jag bara vågat testat två chicken tariaki (hej stavning) och nu steck and cheese dåra. gott ialf. matilda stor shoppade och jag var med som jaa.... som stöd? hehe nerå men jag fick med mig en parfym hem, lite gorrre gott lurra ren, hehehe. de var gott med subway så ni vet. snart börjar också efterlyst ska bli intressant och se vad som nu har skett.

jag vet inte hur vi gör de men vi gör de så jävla bra- mat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar