25 november 2009

nu har jag städat klart, finally! mycket som hamna i tvätten, sorry mam! snart tänkte jag gå och fråga om vad jag ska äta nu när jag inte får vara hemma, ihopp när jag frågar de så hoppas jag innerligt att hon ska svara " ja du får väl gå till mesteria" för jag gillar köpt mat, väldigt mycket. fick även nyss sms av sassa som frågade om vi skulle käka nånstans efter gympan imorgon, så mina nära och kära vet vad jag gillar och jag måste erkänna jag är sjukt sugen på american pizza, deras kebab eller eltaco, yammie!

drar in till johanna den tiden jag inte får vara hemma på, hellre där än ute i detta äckliga väder! med mig tar jag elton, min lilla bebis för han vill nog inte heller vara i regnet? han leker nog hellre med ozzie hans granhund/hans fan/hans jobbiga kompis. pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar